My Lovers....

Hejj,
Länge sen jag bloggade eller en vecka sen men Àa, statistiken har gått ner men inte konstigt....
Va i alla fall sjukt kul i turkland :D
Ialla fall första och sista dagen, Asså orkar inte berätta allt...
Men kul badet i alla fall :D
Bilder kommer förmodligen ska lägga in dom på datan, så....
Imon blir det skolan, har inte saknat den ett piss, eller dej har jag saknar :$
Hahah fast nä det har jag inte gjort!
Va så jävla skönt i Turkiet hade inga bekymmer!
Inget att tänka på, allt som har hänt/händer var bara borta!
Så jävla skönt!
Hahaha men så kommer man tillbaka till Gråbo idag och bara känner att alla bekymmer kommer till mig!
Man ba OMG!
Men nog med allt som jag skrev ;D

Àa har precis käkat var förut med Sanna och Sandra :D
Saknat brudarna så
hääääääär mkt-------------------->
Hiihi stackars Sandra bränt sig?
Lider med dig hjärtat :*

Men palla blogg mer nu, ska fortsätta digga musik nu,


Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0